C. 3 Pag.4

October 9th, 2015, 1:56 pm

     Average Rating: 4.75      

Author Comments:

Advertisement, May 27th, 2019, 6:00 am     Reply


Post A Comment

User Comments:

Midnight-fox18 (Guest), October 9th, 2015, 3:58 pm     Reply

Bea has a first class bed
Also BEA I THOUGHT I TOLD YOU STOP ARGUING! Oh well, she'll be fine.
This page has made me very excited for what will happen in the story. Bea training = getting stronger = awesomeness. :D

EeveeEon, October 9th, 2015, 4:02 pm     Reply


@Midnight-fox18: Totally a first class bed. Just some straw together XD Best bed evah.

Crash guy, October 9th, 2015, 4:33 pm     Reply


And then she woke up but the sun was too bright and she became blind.

EeveeEon, October 9th, 2015, 4:39 pm     Reply


@Crash guy: The end.

bluefiredragon, October 9th, 2015, 5:37 pm     Reply


@EeveeEon: TRAIN. TO BEAT AIR MAN. THE JOKES MUST BE MADE.

YOU should be "YOURSELF", BTW, in the 4th panel.

Ehm. Not much more to say. 45 Fans tho! At this rate, we're playing for SALT.
SALT EVERYWHERE. YES.

EeveeEon, October 9th, 2015, 5:56 pm     Reply


@bluefiredragon: *sobs in conner* I will never be able to speak english ;_;

X3

bluefiredragon, October 9th, 2015, 5:57 pm     Reply


@EeveeEon: Actually, it's a very common grammar issue. It's fine.

Wanna battle? I will go very easy and stuffs

PossumFlavored, October 10th, 2015, 9:25 pm     Reply


generally speaking, demanding something from someone you dont know doesnt make a good first impression. enjoyed your story so far, thanks for making.

EeveeEon, October 11th, 2015, 6:14 am     Reply


@PossumFlavored: Yeah, Bea didn't think twice. It's just her personality.
lol Imagine that she gets near someone REALLY important and is like: "HEY YOU I DON'T CARE WHO YOU ARE BUT I DEMAND YOU TO GIMME FOOD!"

Thanks :3

TheExperincedNovice, October 11th, 2015, 7:36 pm     Reply

wakey wakey
you gotta train for the oran berry eating contest bea!

LlamaOver9000Lord, May 2nd, 2016, 3:31 am     Reply

BLINDNESS
@EeveeEon: And that's how Daredevil was created!

eevee64 (Guest), October 24th, 2018, 5:10 pm     Reply


you do know that pokemon is already plural..... right?
(i love the comic tho)

s p o n s o r s

a f f i l i a t e s

LINK HERE
LINK HERE
LINK HERE

c r e d i t s

Site Design by kingv
Hosted by Smackjeeves